Avukatlar için önerebileceğim hukuk ofis programı

Avukatlar için önerebileceğim hukuk ofis programı

Değerli avukat arkadaşlar,

Bilindiği üzere ofis içerisinde dosyaların düzeni, yapılan ve yapılacak işler, duruşma takibi, müvekkil bilgilerinin belirli bir standarda göre tutulması, dosyalarına, cari hesabına, vekaletnamesine, banka bilgisine, adres ve iletişim bilgisine istenilen her platformda ve internet olan her yerden ulaşmak çağımızda büyük önem arz etmektedir.

Zamanla yarışılan çağımızda, ofislerin de teknolojinin tüm imkanlarından yararlanması için bir hukuk ofisinin ihtiyaç duyabileceği tüm gereksinimleri listeledik ve ofislerimizi kolaylıkla ve profesyonelce yönetebileceğimiz yepyeni bir program kullanmaya başladım.

Zİyadesi ile faydasını gördüğümden meslektaşlarımın da yararlanması için önermek istedim.

En beğendiğim özelliği çok işlevsel olmasına rağmen oldukça sade bir arayüze sahip ve gereksiz hiçbir veri içermiyor. Program hep güncel ve yeni özellikler üzerine katarak; yaşayan ve ihtiyaçlara göre devamlı güncellenen bir yapıda olduğundan, kullandıkça ihtiyaç duyduğum yeni özellikler arada e-posta ile tarafımıza iletiliyor ve sistem içerisine uyumlu ve gerekli görülmesi halinde, taleplerimiz de dikkate alınarak yenilikler yapılabiliyor.

Program ile ilgili tanıtım bilgilerini burdan olduğu gibi paylaşıyorum.

HUKAS Avukatlar ve Hukuk Ofisleri için İş Yönetimi Çözümü

Hukuk Asistan, avukatların dosya ve iş takibini kolaylaştırmak, tüm gelişmeleri ekip olarak takip edebilmelerini sağlamak, önemli tarihleri kaçırmalarını engellemek ve muhasebe ile cari hesap takibini basitleştirmek için hazırlanmıştır.

Android ve IOS işletim sistemine sahip tablet ve telefonlarla Hukuk Asistan’ın mobil uyumluluğu sayesinde tüm bu işleri günlük hayatın içerisinde her an her yerde gerçekleştirebilirler.

Hukuk Asistan, görevlendirme, yetkilendirme ve iş takibi sayesinde avukatların ve hukuk bürolarında çalışan tüm personelin iş hayatını kolaylaştırmayı hedefler.

Ücretsiz Deneyin

Hukuk Asistan’ın ofis yönetiminizi kolaylaştıracak özelliklerini, tam özellikli demo lisanslı sürümünde kullanarak program hakkında deneyim kazanabilirsiniz. Tüm yeniliklerimizi demo lisanslı sürümünde görüntüleyebilirsiniz.

Yüksek Verimli Ofis Yönetimi

Hukuk Asistan, yazılım içeriğinde bulunan araçlar ile ofisinizin yönetiminde sizi pratik bir şekilde asiste eder, basit kullanımı ile değerli zamanınızı daha verimli kılar.

Hukuk Asistan mobil uyumlu arayüzü ile ofisiniz ve çalışma arkadaşlarınız ilgili tüm ayrıntılar her zaman ve her yerde elinizin altındadır. Ofis içindeki gelişmeleri izleyebilir, yapılacaklarla ilgili ekbinize görevler atayabilirsiniz.

İş hacminize, personel adedinize veya ofisinizin ihtiyaçlarına göre seçebileceğiniz lisanslardan birini tercih edebilir; Sınırsız kişi ekleme, dosya tanımlama ve iş emri, not oluşturma ile tüm ihtiyaçlarınızı karşılayabilirsiniz.

Yorumlar